Forever21 15/6

Då har man ätit middag då, det blev att laga pannkaka och gott var de!
Nu ligger jag och vilar lite, vart så himla mätt..
Ikväll blir det mest troligt att fara till Piteå men jag har ingen aning när.
Vet inte heller riktigt vad som är tänkt att vi ska göra där,
tror att Micke skulle sälja nå men jag är inte säker.

Imorgon är der tisdag och jag har ingen aning vad som händer,
ska på vårdcentralen klockan 2 och ta denhär gardacilsprutan,
men det lär ju inte ta så himla länge skulle jag tro :)
Vi får hoppas att det är fint väder så man kan ligga ute och sola sig !


Kommentarer
Postat av: emelie

då ska ja kika in den sidan =)

2009-06-15 @ 22:37:52
URL: http://emeliilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0