En liten uppdatering :)14/6

Har blivit dålig på att uppdatera men jag vet inte längre vad jag ska skriva.
Sen är de ju sommar och sommarlov så
varför ska man då sitta här och ödsla sin tid?
Nog för att snart är mitt lov över, då börjar jobbet..
Men nu är jag ledig hela denhär veckan eller på fredag jobbar jag fick jag veta idag,
men bara från 9 till 1 så de var inte så farligt.
Sen veckan därefter börjar allvaret ! :)

Men en liten uppdatering av helgen då:

Fredag åkte jag med Jontes mamma och Emil till Boden
för att kolla på Jontes student, sagt och gjort.
Sen for vi till Sävast till Emils farmor och lämnade Emil där,
blev att fika och fira Jonte litegrann också.Sen for vi hemåt.
Väl hemma var de bara säga hej till min mamma och pappa och sen fara till Micke,
där satt drack vi öl, surrade och blev bjuda på grillat av Mickes mamma och Anders.
Sen gick vi ut på byn till Smigge där det blev att stanna hela kvällen :)
Sen kring 12 for vi hemåt,då hade jag en karl som inte var så stabil på benen,
fick först och främst nästan bära han hem,
sen så mådde han inge vidare när han väl lagt sig.

Lördag: Då blev det att fara på 40års kalas hos min syster Helena (min äldsta syster)
Där blev vi bjudna på smörgåstårta och sånt gott :)
Men där  blev de långtråkigt så vi for till Micke istället och var med han och Matte..
Vi spelade Jeopardy och åt chips, sen for vi ut på byn en sväng
men där hände de inte så mycke så vi for hem.
La oss framför TVn och såg en film sen la vi oss och sov.

Och idag har vi inte gjort så mycket, bara varit hemma på dagen och pysslat på
sen ikväll har vi och Micke varit hos Sandra och Niklas och
sett den nya Wallander filmen Hämnden.
Den var himla bra, som alla andra Wallander då :)
Sen for vi hem där jag är nu och Jonte är och skjutsar hem Micke nu :)
Så jag ska lägga mig och börja se en film och sen sova.

Så godnatt alla läsare :)





Och ja, smörgåstårtorna var minst lika goda som dom ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Cpsoet xD

Smigge ! braaa där elin lilla, helt rätt :D haha :P

2009-06-16 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0