En kväll som denna! 4/6

Då var man hemma.
Har varit hos Ellen ikväll med. Druckit lite kaffe och surrat, Jonte har också varit med oss :)
Vi har sett på dodgeboll. Den var faktiskt himla bra tyckte jag :)
Sen har vi fetat oss lite också, ätit popcorn och ostkrokar, men gott var det!

Imorgon börjar jag inte förns 10, skönt med en liten sovmorgon!
Sen på kvällen vet jag inte vad som händer, men kanske att jag/vi är med Ellen.
Men som sagt, de återstår att se :)

Nu börjar dom flesta av mina skoljobb vara klara, har bara 1 prov och 1 redovisning
kvar. Sen om jag ids ska jag kompletera en uppgift också, men jag vet inte,
jag är så jävla jävla less!

Men nu är de ju snart sommarlov, så himla skönt måste jag säga!
Att slippa skolan under nån månad, helt underbart.
Men då jobbar man ju istället, men de är bättre i alla fall.
För då jobbar man och när man kommer hem kan man lägga
jobbet åt sidan och ägna sig åt sig själv och det man vill göra.
Men de går ju inte riktigt med skolan, för då är de ju en massa skoljobb som
ska göras, så nä. Jobb är mycket bättre, plus att man får pengar för de också!
Eller vad tycker du ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0