Då var man blond, har lugg och kort hår! 2/6

Sådär, tisdag kväll då och jag har varit lite dålig på att uppdatera på sistonde.
Men de beror på att jag har gått skola, sen efter de har jag jobbat,
sen har jag kommit hem ätit och sen har de varit fullt ös med att plugga.
Vill ju ha alla skoljobb gjorda innan man går på sommarlov..
Eller lov och lov, från skolan i.a.f.

Ikväll har jag då som sagt pluggat,
så nu har jag gjort klart allt i Ulricas kurser,
sen har jag också tränat på min medicinsk grund redovisning som
jag ska ha på fredag om andningsorganen.
Sen på måndag blir de ett till prov, men då i BKF,
alltså om någonting helt annat, om småbarnskolor,
barnkrubba, barnträdgårdar, fritidshem och en massa mer.
Så vi får väl se hur de ska gå :)

Imorgon blir de att jobba, har tänkt börja kl 9 och jobba till 1
för då ska jag till stan, ska följa Sandra och hennes mamma dit.
Så får se nu om jag kommer hem med en massa kläder, de är då min plan i.a.f.

Sen var jag ju även och klippte mig igår, blev missnöjd först,
men nu när jag vant mig och klippt till de litegrann så funkar de bättre,
känns inte som samma jag längre :) nu när man är korthårig, lugg och blond.
raka motsatsen till hur jag har sett ut förut :)



Såhär blev jag alltså efter min klippning
och efter de slingor som min syster gjorde på mig igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va fint de blev =) På fredag är de min tur att klippa mig,längtar ;P

2009-06-02 @ 20:59:18
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefint!

2011-11-11 @ 10:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0