Nästan en helt vanlig söndag! 19/7

Då hade älsklingen åkt, huvva vad tråkigt...
Mycket bättre när han är hemma, trots att vi bråkat lite titt som tätt på senaste.
Jag saknar han redan och tanken på att inte få träffa han på några dagar
blir inte nå roligare precis...

Ikväll har i alla fall lagat en hel del mat, makaronlåda, pasta och bacon
med ostsås och så tacopaj :) Så nu har vi båda lunch och middag i veckan..
Är ju inte så kul att laga mat till sig själv
så då är de lika bra att det finns och värma upp.
Sen har Jonte vikt en massa tvätt
och jag har diskat och plockat undan efter all matlagning :)

Nu ligger jag och väntar på att de ska bli nå varmvatten så jag kan duscha,
sen ska jag röjja lite i rummet och efter de se någon film och mysa
med mig själv! haha

Vilken god mat det blev igår, grillat, supergod potatis, hot beasås, sallad och
grillad svamp och paprika :) De måste göras om, riktigt gott och trevligt :)

Jag och myskissen Metallica :)

Kommentarer
Postat av: ullis

för att om man ändå ska skriva en blogg om någon, kan väl lika gärna skriva namnet ?eller?

Eller varför inte bara skita i de. Om du nu inte vill att hela världen ska veta, varför blogga om det?

2009-07-20 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0