Såklart är det alltid jag som ska göra allting! 10/7

Hemma från jobbet då och klockan är 6! Hade förväntat mig middag på bordet eftersom att min karl sa att han skulle göra mat. Men såklart så var det bara en lögn, för han var ju med sina kompisar, inte kan man ju för en gångs skull laga middag till sin flickvän då! För hon betyder väl ändå inte så mycket så, ja jag vet då inte.
Att det inte går att ställa upp en enda gång det är jävla konstigt, det går inte städa rummet, för han vet ju inte vart alla saker ska vara. Men nä, det vet inte jag heller så jag ställer de bara på någon hylla så ser det inte lika stökigt.
Han kan ju inte heller sätta in min tvätt i garderoben eftersom att han inte vet vart allting ska vara och ändå har jag en hylla med byxor, en låda med T-shirts en med långärmade, en stång där alla klänningar och långa T-shirts är, en socklåda och en underklädeslåda, det är nog jävligt svårt då att se vart de ska vara. Eller ?
Uppenbarligen så är de ju de...
Jag blir bara så jävla less, att det alltid ska vara jag som ställer upp och gör allting i princip, medans han bara är med sina kompisar eller sitter vid datorn. Fy fan säger jag bara...
Sen att han alltid ska skylla allting på sina kompisar, det var ju därför han inte kunde laga middag idag, för att dom ville att han skulle skjutsa omkring på dom. Men de är inte deras fel, för man ska väl för fan kunna säga nej någon gång.
Och ja jag vet, han är för snäll.
Och att vara snäll är inte alltid positivt, bara till en viss grad!!

Och nej, det är inte slut så då behöver inte några sånna rykten börja gå på byn. Jag skriver bara som jag känner och som det är.. Och ibland är man faktiskt jävligt less..

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Välkommen till det livet!

jag vet precis hur det är..

2009-07-14 @ 14:50:37
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0