Middag hos Ellen och Oskar! 27/7

Just nu ligger jag i sängen och håller på att installera TV på datorn :)
Det går sakta men säkert framåt, den har då hittat 33 kanaler nu så !

Ikväll har vi varit hos Ellen och Oskar och ätit middag,
grillat och pommes m.m. Riktigt gott var den
och sen så blev det jordgubbar och glass till efterrätt..
Sen har vi bara suttit vid elden och surrat och inte gjort så mycket.

Imorgon är det tisdag och ingen aning vad man sku ha gjort.
Ja jag jobbar ju såklart, men sen på kvällen.. Nåja.

Fan vad irriterande att man inte är 18, så jävla mycke sämre lön man får,
nästan 10 000 mindre, fan vad orättvist. Åh jag blev så arg när jag såg de.
Nog för att jag klarar mig gott och väl på min lön som jag får,
men i alla fall. Vem tackar inte nej till 10 000 kr till ? :)
Inte då jag :)

Men men, nu ska de bli lite Beck och sen sova :)
Så godnatt för mig då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0