Kanske lite kycklingtacos!? 2/7

Tror nog att man kommer somna tidigt ikväll, äntligen.
Jag är riktigt sjukt trött håller på att somna nu trots att jag sitter upp
och riktigt så trött brukar jag ju inte vara.
Var i alla fall och kollade synen på morgon och jag är
närsynt och har brytningsfel på båda ögonen men inte nå mycket.
Ska tillbaka till hösten när man börjat skola och så, de är tydligt då man
får större fel, eller rättare sagt jag ska tillbaka om jag upplever att jag har
mer ont i huvet än vad jag haft nu.

Åh vad jag är hungrig, är sugen på att fara ut och äta, men jag vet inte riktigt på vad,
lät gott dedär Ellen sa om kycklingtacos, men jag vet inte.
Är då inte sugen på Pizza men det finns ju alltid annat flottig mat som kan fresta.

Imorgon är det knalledan och det innebär jobb för hela dagen, från 8 till drygt 6,
jag längtar inte kan jag säga och ännu mindre till på lördag, när man ska sortera
alla jävla grejer och bära ner en massa saker i källaren.
Nåja, pengar pengar blir de ju så varför inte!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0