God middag med trevligt folk :) 11/7

Igårkväll blev det att fara till Ellen efter att man slutat jobba :)
Hos henne (oskar) var Linnea, Petra och hennes pojkvän,
dom satt och drack och vi surrade, sen kring 11 började jag bege mig hemåt.
Stannade och surra med Sandra & Niklas uti tågstationen i ungefär en timma,
sen blev det att fara hem och sova.

Idag har jag jobbar från 10-13, fick sluta en timma tidigare idag, tack Johanna :)
Kändes skönt även om det bara var en timma.
Sen har jag hunnit vara förbi Sandra en snabbis och surrat,
sen har jag och jonte varit och handlat och efter de lagat middag och bjudit
Micke och Mattias på middag, blev grillad kycklingfilé, champinjoner, majs
och pommes. Även lite vitlöksbröd och vitlökssmör :)
Riktigt gott, men mindre kul att städa undan och diska..

Snart blir det att fara till Piteå med domhär + Simon.
Får väl se om de är nå mycke folk där..
Annars händer det inte mycke alls. Dagarna bara rinner ur händerna på mig,
jag hinner knappt vakna så ska jag lägga mig igen känns det som.

Elin Johansson!♥

Kommentarer
Postat av: Liinda

tack =)

2009-07-12 @ 13:16:31
URL: http://livetsomgravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0