Fredag och snart helg! 17/7

Hejsan, blir inte så tätt mellan gångerna som jag skriver här nu för tiden :)

Igår vad jag med Ellen, vi for och åt på aramo sen begav vi oss till stugan och
plockade en massa jordgubbar, kommer bilder på dom sen :)
När vi ahde gjort de for vi ner mot byn till pappas får och tittade lite på dom.
Vi kollade även in kalkonerna och grisarna.
Kalkoner, det måste ju vara de fulaste djuret som finns, jag tycker rent sagt att
dom är äckliga... Haha.
Sen for vi till Ellens mamma och sa hej och lite sånt.
Sen blev det att fara till mig och så fick hon sig lite mat i magen..
Efter de var klockan 11 så då for hon hem och jag gick och la mig :)

Idag har jag jobbar, som vanligt med andra ord...
När jag slutade for jag hem och gjorde lite varmkorv, sen blev det att diska,
rensa ordentligt i rummet och städa bort lite, sen har jag hunnit tvätta tre maskiner ikväll,
eller jag ska gå och ta ut den sista på en halvtimma :)
Sen har jag rensat jordgubbar också så nu är de flesta i frysen :)

Imorgon är det lördag och jag jobbar till klockan 2. Efter de blir det att fara hem och städa
och sen göra middag för att sen dricka lite alkohol skulle jag tro..
Min karl var ju på Alko igår så :)

Men nu ska jag tömma tävttmaskinen och sen lägga mig och mysa med hajna...
Godnatt allesammans, sov gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0