Beck - Okänd avsändare! 20/7

Hemma nu och ligger i sängen, har fördrivit min tid med Ellen ikväll.
Satt utanför kiosken ett tag och surra, sen for vi till henne och såg Beck.
Och som vanligt så kom jag inte ihåg att jag hade sett den förns den i princip var slut.
Ovanligt eller nå :) haha!

Imorgon är det tisdag och det betyder jobb för mig,
sen kanske min älskling kommer hem om jag har tur,
annars blir han kvar till onsdag...
Kanske mamma och pappa också kommer hem,
men det var inte en lika stor efterlängtan efter dom,
trots att dom varit borta i en vecka och Jonte bara en dag !

Men nu ska jag sova och se lite Segemyhr, som vanligt :)
Godnatt och sov gott !

Kommentarer
Postat av: L i n n e a

Den där beckfilmen är gode bra :) Fast det är alla, mer eller mindre ;)

2009-07-21 @ 00:29:28
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/
Postat av: ulliss

För de första, om du känner för att skriva om mig i din blogg, javisst gör de. inte bryr jag mig om det. För de andra, min pojkvän vet mycket väl om alla sms, han ifrågastätter lika mycket som du varför han skickar till mig? de är ju jätte kul du tar reda på liiite fakta innan du ens börjar yttra dig.

och nää för 17:e gången, jag vill ingenting med din pojkvän. Jag har min!. Och naae, jag är inte sur på honom och jag hatar honom inte heller. Har ingen anledning. Du säger själv att du inte är svartsjuk, men du motsätter dig själv när du inte ens låter folk smsa? som sagt, jag vill absolut ingenting med honom. Nu har jag klart gjort de hoppas jag..

Och jag har absolut ingenting emot dig heller. Du har inte gjort mig någonting. så nu var de sagt.

Och jag har it bloggat någonting om dig, de är tråkigt du tar åt dig. men de var inte menat till dig, de är rent allmänt att dom flesta gör de. Så ha en bra dag och så hopaps jag vi slipper fler diskussioner!

2009-07-21 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0