Ångtåg! :) 26/7

Då satt man hemma då.. Har varit fullt upp hela helgen känns det som.
Igår då jobbade jag till klockan 2. Sen efter jobbet bar det av till A-jaur.
Där åt vi först på Frasses och sen for vi mot tågstatioen.
Klockan 17.45 gick ångtåget iväg, sakta men säkert :)
Och på tåget befann vi oss till halv 11, då for vi hemåt mot Vidsel
där vi har sovit inatt :) En mycket trevligt kväll var det i alla fall igår.

Idag vaknade vi kring 10 och kring 12 for vi ner till Älvsbyn
och sen till Piteå med mamma och pappa.
Min syster Linda fyllde nämnligen år så vi har varit där och grattat henne.
Sen for vi och åt på Blå ängeln, jag åt pommes, oxfilé och beasås :)
Grymt gott, men jag blev lite för mätt...

Nu är Jonte ute och kör raggen skulle jag tro med Micke
och jag sitter här och har precis duschat och sånt :)
Undra om det är något bra på TV ikväll, hoppas de :)


Imorgon är det jobb som gäller, igen... Men nu är det bara två veckor kvar :)
Sen är jag ledig två veckor och sen börjar skolan om ...
Nåja, bara kämpa på :)

Imorgon är det den 27:e, jippie :) Då får jag min lön...
Men det blir nog att lägga undan de mesta på mitt sparkonto
till den dagen jag behöver pengarna till något vettigare än typ kläder.

Bilder från gårdagen kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

trevlig blogg!:D

2009-07-27 @ 04:23:29
URL: http://miiiiikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0