Inte ett ord! 22/1

Nu ska jag strax ta och lägga mig och sova. Men först så hade jag tänkt ta och skriva några rader här .
Har hållt på i princip hela kvällen med min blogg och ändrat färg och sådant, tillslut blev de väl hyffsat bra men snart blir det nog ändring igen.
Imorgon är det inte praktik utan då är vi i skolan. Vi är det varje fredag, tycker att det känns lite drygt att vara alla dagar förutom en på praktiken, skulle vara bättre om man var då alla dagar i 6 veckor där. men men ..

Ja och inte har man hört någon från dig än,
Jag väntar men jag tror inte att du kommer att höra av dig.
"En sann vän är någon att lita på" visst har jag rätt ?

Sen måste jag bara säga att det blev en glädje att höra att du aldrig mer vill vara min kompis.
För jag känner samma sak om dig. En vän som man inte kan lita på, en vän som snackar skit om en bakom ryggen.
En vän som lossas kalla sig vän, men egentligen står den bara och ljuger en rakt upp i ansiktet.
Vad är det att ha, vad är det att längta efter och vilja ha tillbaka.
Ja för mig så är det ingenting. Bara en massa förfluta minnen och stunder tillsammans med dig.
Visst, vi har haft det trevligt många gånger, och jag kan sakna stunderna som var.
Men jag skulle aldrig vilja uppleva dom igen med dig!

Theres another world inside of me
That you may never see
Theres secrets in this life
That I cant hide
Somewhere in this darkness
Theres a light that I cant find
Maybe its too far away...
Maybe Im just blind...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0