Fortfarande sjuk

Ligger just nu och ser på nyheterna. Dom pratar om influensan som går nu i norrbotten och de är precis vad jag har.
Hög feber ont i huvet och i kroppen. Där kom ju förklaringen till varför jag har så förbannat ont i ryggen och kroppen helatiden. Trodde inte att det hade med influensan och göra, var rädd att jag hade fått nått fel i ryggen men så var det ju inte : )
Har nu medan jag varit sjuk i ett antal dagar bara legat och sett film. Har sett på c/o segemyhr, en ängels tålamod och lite stefan och krister - där fick du! Riktigt roliga serier och även filmen :)

Ser nu på tv om Kirunafestivalen, blev riktigt sugen på att fara dit. Men måste ju dock prata med jonte och höra om han vill dit. Sen kan man ju höra om det är någon annan som också vill följa skulle ju vara gode kul om man fick med sig någon också..

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Kirunafestivalen är den bästa festivalen som finns!

2009-01-15 @ 15:54:17
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0