Tjänat lite pengar 17/1

Nu är det lördag och jag har kommit hem från jobbet för ett tag sen..Första dagen man var ute nu och träffade folk på en vecka, kändes gode härligt.
Pratade med Kristin idag för att höra om hon ville gå ut och ta en fika med mig, men som vanligt så var hon upptagen. Bättre lycka nästa försök :) Nä men hon skulle vara med sina föräldrar och nå kompisar till dom åså och basta och äta middag och sådant om jag inte minns helt galet. Nåväl, det kommer fler stunder ..
Är ensam hemma nu, Jonte är och kör skoter med Jim och Mattias. Och det får han mycke gärna göra, synd bara att jag inte har något att sysselsätta mig med under tiden. Ja städa går väl alltid att göra, men det är ju inte så värst kul.
Jahapp och nu ringde han och frågade om vi inte skulle fara till pite ikväll och skjutsa Jim och Mattias. Men nja sa jag, hur kul är det att skjutsa dit nån och sen göra ingenting i väntan på att dom ska festa klart, för jag gissar att de är de som dom har tänkt göra med nå pitefjortisar! SHIT VAD KUL!! eller så inte.. Det värsta som finns är äkta fjortisfester där dom flesta spelar fulla och ska klänga och ha sig på allt och alla som har två ben plus ett till som ofta står rakt ut .. Du fattar nog vad jag menar. Nä, om jag får bestämma så ska vi inte dit, men vi får väl se.

Aja, ska väl ta och försöka mig på med något i photoshop nu tror jag, börjar ju lära mig lite nu! :)
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0