Skola åter igen! 23/1

Nu sitter jag på skolan och lyssnar när Ulrica läser ur en bok. Inte någon bra bok precis.
Har omprov idag och jag känner att jag inte kommer lyckas med det heller.
Sen när jag kommer hem blir det att städa och tvätta. Fy fan vad tråkigt.
Lika tråkigt som jag har varenda dag.
Samma saker att göra, städa, sitta vid datorn eller sova. Visst låter det som att jag har roligt om dagarna och kvällarna.

Sen så kanske det blir så att vi ska flytta i en lägenhet. Men det beror på om vi anser att vi har råd. Eller råd det vet jag att vi har, men man ska ju kunna leva också, alla pengar ska ju inte gå till hyra. Men förhoppningsvis så har vi väl råd.
Så då blir det nog betydligt roligare, är himla jobbigt att bo vi två hemma hos mig. Bo i samma rum, ständigt vara på samma yta i samma rum. Nä nog blir det mycket bättre om vi flyttar i lägenhet. Men vi får väl se vad pengakassan säger.

Men nu ska jag fortsätta att lyssna när hojna läser ur boken...


Kommentarer
Postat av: Bästis ;)

Har ni hittat en lägenhet ? :)

2009-01-23 @ 14:10:48
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0