Pluggarkväll ;) 28/1

Sista dagen på praktiken imorgon. Känns lite tråkigt tycker jag, skulle gärna kunna stanna där några veckor till.
Nog för att det kan vara lite jobbigt ibland med allt surr och de, men det är som ändå kul på något sätt.

Idag blir det att fara till Johanna Magnusson och vara med hon och så tror jag att Elina och Sofia också skulle komma dit.
Vi ska plugga lite på idrotten åså så att den blir gjord. Det blir säkert en trevlig kväll med några av klasskompisarna.
Sen är det mycke annat också som jag skulle vilja och borda göra men det får vänta tills imorgon då eller nå eftersom att jag inte har tid ikväll.

Hoppas nu bara att vi får skriva på kontraktet snart så vi kan börja flytta in lite saker.
Och så törs jag inte börja packa ihop några saker heller,
för jag går hela tiden och tänker att vi inte får läggan och att då har jag packat i onödan och ja du vet..
Ja de återstår väl att se hur vi kommer att leva den närmsta framtiden eftersom att vi inte har så mycket pengar i månaden, och när man då bor i lägenhet så blir det ju att köpa mat och dylikt som man måste ha för att klara sig.
Sen är det ju alltid kul att kunna ha pengar så att man kan roa sig med något också, men om vi kommer ha råd med de,
de vet jag då inte . Nåja vi får se :)

Men nu ska jag gå ut en sväng på altanen, vi hörs kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0