Meet Dave! :) 25/1

Har varit en trevligt kväll ikväll, fast kanske lite långtråkig till och från.
Men vi har i alla fall hunnit skruva i skortern idag eller rättare sagt pappa och jonte,
jag satt och tittade på litegrann när jag hade sådär tråkigt som man kan ha ibland.
Sen kom farmor hit och åt middag och hon for hem kring 6 för att spela bingo
och då bar det av för oss upp mot Påle för att hälsa på min bror med familj.
Var där till ungefär 8 och sen har jag pratat lite med Johanna i telefon och suttit här vid datorn alldeles för mig själv.
Kollat lite på småsaker som prydnader, tapeter, gardiner och så vidare.
Hoppas det blir så att vi flyttar..
Jag tänker på det hela tiden att jag hoppas vi får lägenheten och inte någon annan som inte förtjänar den!
Jag kommer rent sagt ut bli förbannat om du får lägenheten och inte vi !
Men som sagt det är inte vi som bestämmer det utan de är hyresvärden så de är upp till han .. Tyvärr.
Hoppas han gör ett klokt val och kollar upp vad det är för människor som vill bo där.
Nåja, om det nu blir så att vi inte får den så kommer det väl för hoppningsvis nya chanser att få en lägenhet :)

Imorgon är det praktik igen och då ska vi bada på morgon, huvva vad kallt och jobbigt. Men det kan ju vara kul i alla fall.
Vi får väl se vad jag tycker, man ska inte säga någon förns man vet vad man pratar om. Haha ;>
Håller på att ladda ner en film nu också; Meet Dave heter den och den svenska översättningen är; Ett ufo i New York.
Jaa jag har väl aldrig påstått att vi svenskar är så bra, och tur var väl de. För översättningen stämde ju inte alls.
Men det är då Eddie Murphy som är huvudpersonen så den borde ju vara bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0