Medicinsk Grundkurs 23/1

Har medicinsk grundkurs nu. Fy fan vad tråkigt. Finns nog inte någon tråkigare lektion i hela världen.
Nåja, bara en halvtimme eller något sånt kvar.
Och sen är det helg. Skönt! Fast dock så jobbar jag imorgon, men det är väl lungt, det är då trevligt på Gårdings och så blir det ju lite klirr i kassan sen . Bra Bra!
Men vad det blir att göra ikväll har jag faktiskt ingen aning om, kanske fara och hälsa på nån.
Kanske min bror som Jonte tycker vi ska hälsa på nån gång.
Nåja, det återstår att se hur det slutar.

Jaha och inte ett ord från dig än. Fast iofs så har jag väl slutat vänta.
Det ger nog ändå ingenting.
Sen så klara jag mig utan dig också.
Fast tråkigt är det ju.

För vi har ju haft kul med varandra genom åren

Åh vad jag är sugen på att fara på IKEA. Är egentligen inget särsklit som jag
ska köpa men jag tycker att det är så kul att vara där.
Sen så har det ju öppnat ett nytt köpcenter också så där skulle jag också vilja
ta mig en titt och kolla vad som finns där.
Candyworld vill jag också på och sen kanske det skulle vara kul att köpa något från alko .
Men då är det ju dedär med pengar. Det har man ju inte allt för mycket av!
Men det kommer väl snart hoppas jag, både lön och studiebidrag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0