inget älvsbyn utan otrohet ? 13/1

jag var bara tvungen att logga in här för att skriva av mig några rader och tankar som snurrar runt i mitt huvud. jag tycker bara så fruktansvärt synd om alla människor som går och älskar en annnan, litar på den till 100 %, ställer upp för den, ja som sagt gör allt för den och det enda som den inte vet, ja det viktigaste faktiskt, är att den som den älskar går bakom ryggen på den men någon annan, kanske ens föredetta bästa vän, eller dens ex.. huvva, jag blir ledsen bara av att jag tänker på det och i detta fallet spelar det ingen roll om jag tycker om personen i fråga eller inte. men så tycker jag inte att någon ska bli behandlad. ingen ska behöva vara tillsammans med någon som går och är otrogen bakom ens rygg. är det inte lika bra att göra slut då, ja de är de då enligt mig ! kanske är jag en av dom, man kan aldrig veta helt säkert även om man inte tror de. och jag tror verkligen inte att jag är en av dom, men som sagt, man kan aldrig veta helt säkert..

Sen så blir jag bara så grymt förbannad också, har inte ni killar någon hjärna eller. tror ni att allting är gratis ? tror ni att eran flickvän ska betala allt för er och dessutom onödiga grejer ? eh nä, så är det inte, eller så är då inte jag iaf. det finns faktiskt ett stopp någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0