En kväll hos jowhäna! ;) 20/1

Nu är jag hemma efter en helkväll hos Johanna! Har hjärpt henne med att slipa och måla i deras kök. Jag tror att det kommer bli grymt bra. Är faktiskt lite avundsjuk och skulle själv vilja ha kommit på idén och gjort nå sånt i mitt kök.
Men för det första så bor jag ju hemma vilket bidrar till att jag inte har något eget kök att pyssla på med och för det andra är jag inte någon som vill härma sådana saker som mina kompisar gör .. Men annat än fint kan jag inte tro att deras kök kommer bli och samma med badrummet :) Kul att se när kompisar gör om och få se hur fint de blir jämfört med innan.

Har praktiserat idag ja och även igår också. Är just nu på Tärnstigens skola på Mellangården. Himla härliga ungar. Och Jonte får börja känna lite konkurrens för ett av barnen där är nämligen kär i mig. Haha! Söta små barn där.
Livat är det men trevligt ändå, tycker ju om barn så .

Ja och just nu så ligger jag som vanligt i sängen och ska försöka slita ner min pojkvän i sängen för att sen slå på nått nytt avsnitt av c/o Segemyhr

Och för övrigt så har Jag & Jonte varit tillsammans i 3 månader idag . Tider går fort ändå . Men men, nu är det dags att säga godnatt. Så GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0