Äkta vänskap rostar aldrig, eller gör de det ?

Kom nyss hem från praktiken. Gymt skönt att få komma hem i lugn och ro och slippa ha en massa surr omkring sig 24/7 . Men gulliga är dom trots att dom kan vara lite jobbiga ibland. Ikväll blir det nog en lung kväll, i alla fall för min del. Johanna Magnusson ringde igår och påminde mig om att hon och jag har omprov på fredag och det hade jag helt glömt bort. Tur att hon ringde kan man ju säga. Så det blir nog att plugga en hel del på rörelseorganen.

Är du vekligen en äkta vän, eller lossas du bara ?
Den frågan ställer jag mig varenda kväll.
För du beter dig då inte som någon äkta vän som ståller upp i ur och skur ..
Nåja, jag klarar mig utan dig om du vill .
Men kom inte sen då och hör av dig och lossas att vi är bästa vänner .


Jo, jag photoshoppade litegrann för någon dag sen och provade att göra en svartvit bild med lite färg på. Och såhär blev resultatet ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0