Tillbaka till skolan! 23/2

Igår var vi i Vidsel och hälsade på. Satt och kollade på utlandsresor. Åh så härligt det ser ut, varmt och skönt :) Hoppas man har tjänat bra med pengar så man kan fara till hösten eller nå sånt :)
Nu är jag tillbaka till skolan, känns skönt på ett sätt men det har varit roligt att vara ute på praktik också..
Shit vad osäker jag är på om jag vill gå OP eller BF, det är nästan så att det lutar mot att jag kommer välja OP och det ska vara valt på onsdag så det gäller att fundera nu intensivt så att man inte ångrar sig sen ..

Ja, ska man skratta eller gråta ?
Det brukar jag fråga mig.

Får se vad som händer under lovet. Kanske blir de att fara till Skeatz stuga eller så kanske vi far upp till min stuga. Ja vi får se, men något blir det nog :)

Jag är nergrävd i den största grop som någonsin funnits
 och nu är den påväg att täckas över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0