Ring mig om du vet vars min kamera är! 9/2

Kvällen var mycket trevlig hos Idah :) Det var, Sofia, Elina, Jag, Idah, Johanna och Paulina sen kom även Sara, Lillper,  Jimmy, Kalle och Robin förbi en sväng. Hade ju tänkt lägga in nå bilder sen kvällen både här och på min pixbox. Men tyvärr så går inte det eftersom att min kamera är borta! Måste ha tappat den utanför Idah eller Utanför Joel eller ute här hemma. Någon som har sett den eller hört någon som kan ha hittat den ? Ring mig i så fall ! 076-8054128 Ska lägga in en bild här på hur den ser ut. Den var i ett svart läderfodral. Tack på förhand


Kommentarer
Postat av: Idah

Jag måste fasen kolla en gång till..

2009-02-11 @ 11:37:52
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0