OMV eller BF ? 18/2

Nu är all praktik slut för iår. Känns skönt på ett sätt men santidigt tråkigt. Ja min slutsat bli då att jag vet att mitt jobb måste ha med människor att göra. Under de 4 dagarna som jag var på badhuset höll jag på att bli tokig, det enda man gör är att städa. Nä jag måste ha ett socialt jobb om de då är som i skolan, äldreomsorgen eller som på Gårdings inom affärsbranschen spelar inte så stor roll, men men människor vill jag då jobba :) Och alla människor är som trevliga på sitt sätt. Men bäst trivs jag nog fakitkst på Gårdings tror jag. Men det kanske är för att jag är så van att vara där och känner personalen så bra och trivs med dom. Jag vet inte riktigt. Men med barn tycker jag också om att jobba men ja, vi får väl se vart mitt liv slutar. Det värsta är väl bara att jag snart måste välja om jag ska gå OMV eller BF. Ja jag vet då faktiskt inte vad jag ska välja.. Några förslag ?
Jo idag var ju sista dagen på Tärnans Dagverksamhet och jag fick faktiskt en penga slant av dom för dom tyckte att jag varit så duktig. Och det var ju kul att höra så dom inte tyckte tvärt om :)
Men nu ska jag gå och laga nå mat !
Höres! =)

Kommentarer
Postat av: Idah

OP såklart ;p

2009-02-20 @ 23:06:50
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0