Nordnytt! 25/2

Nu är det Onsdag och jag försöker sitta och lyssna på vad Ulrika har att säga. Men det låter inte alls nå intressant så jag är inte så inne i vad hon säger.. Bara lite mer än en lektion kvar nu och sen har jag slutat.
Ska nog på UM sen om jag nu ids. Men jag borde fara dit så.. blir nog så att jag far till Yohanna efter skolan och kanske hjälper henne att städa för att sen fara på UM.
Sen när man kommer hem så väntar lilla Hugo på mig. Var så längesen jag såg han. Blir ju inte att man ses så ofta när han bor i Piteå.
Sen vad som händer ikväll vet jag inte, kanske skriva klart nå skolarbete så att det är gjort innan lovet, skulle som kännas skönt att slippa tänka på sånt när man har lov :)
Och när Jag, Yohanna, Elina och Sofia gick till matsalen blev vi stoppade av Nordnytt så då blir man nog med på tv ikväll .. Haha skämmit skämmit, visste ju inte vad jag skulle svara på på deras frågor.

Nåja, nu ska jag försöka lyssna på vad hon säger och delta lite mer aktivt.
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0