Lyxig varm choklad! 6/2

Fredag nu och tiden bara rinner iväg trots att det känns som att jag aldrig gör någonting och då brukar tiden snarare gå långsamt, men inte för mig.
Ikväll har jag och min älskling bara varit hemma och tagit det lungt, legat i sängen och varit allmänt slöa. Sen gick jag och gjorde varm choklad med grädde och aftereight hjärtan på :) Gott som tusan var det, men synd bara att hjärtana sjönk och smälte innan jag hann ta något kort på mina fina "drinkar". Och så åt vi var sin katjas-cocoskaka bit som jag bakade för någon dag sen :)
Vi har sett lite på lets dance och så på discovery om insekter och sen såg vi mythbusters.
Det var ganska bra :)
Sen har jag även hunnit städa litegrann och sy fast mitt löshår på clip-on. Åh vad jag vill ha nytt löshår, för det jag har nu är ju inte äkta och det är då något som märks direkt du tar på det kan jag lova. Det stod i annonsen på tradera att det var äkta kanekalonhår, men hur fan ska jag veta att kanekalonhår inte är äkta hår när det står "äkta". jaja, de kostade väl bara runt hundringen men ändå..


Detta är dock inte min lyxiga variant på varm choklad, men det kunde ju kanske ha varit..

Imorgon är det lördag och då blir det att fara till Idah och ha tjejkväll :) De blir Jag, Idah, Paulina, Johanna M, Sofia och Elina. Vi ska väl sitta där hela kvällen och surra och ha det allmänt trevligt hoppas jag. Blir nog att surra om allting mellan himel och jord. Alltid trevligt med tjejkväll tycker jag, fast dock har jag inte haft någon sån sen jag umgicks med Frida K, Sally, Lisa och dom :) Men då var det ju trevligt och det tror jag nog att det kommer vara nu också ;)

Nä, undra om man skulle lämna över sin kropp och själ till John Blund strax. Jag känner mig verkligen trött, mina ögon känns igensvullna och allmänt hängiga. Och jag ser riktigt tärd ut också måste jag säga. Jaja, jag skriver väl imorgon igen eller på söndag :)

Jag älskar dig hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0