Lov imorgon! 26/2

Nu är jag hemma och gör inte så mycket. Surrade just med Johanna i telefon! :)
Gode irriterande, började 9.25 imorse och när jag väl var på skolan så hade vi ingen lektion. Nähä så då blev det att ha hål i 1,5 timmar. Sen skulle vi se på trippelboll, älvsbyn-storuman. Ja och de var väl inte så kul de heller. sen började våran lektion om kl halv 1. Hade då en lektion till kl 2 med Ulrica och sen skulle jag ha bild. Men nä, då var inte hon heller på skolan. Så en lektion hade jag idag kändes inte så givande.

Efter skolan var jag och Yohanna fika sugna så då gick vi på Centrum och köpte oss var sin macka och en kaffe :) gott gott. Sen gick vi och hämtade Rufus och så gick Yohanna med mig hem när hon likaså var ute med Rufus. Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Tur man har en mamma som lagar mat åt en i princip varje dag :)

Haha, igår skulle jag göra pannkaka till middag och nog vet jag hur man gör det, men av nån anledning så tänkte jag fel så jag tog 10 dl MJÖL och 5 dl MJÖLK. Jaa, du kan ju tänka dig vilken smet det blev, eller deg rättare sagt. Men sen kom jag på att det skulle ju vara tvärt om. Så då var det bara att dela upp smeten och tillsätta en halvliter mjölk till i varje smet och göra två pannkakor. Så nu finns det sånt att äta i några dagar framöver :)

Just de ja, imorgon får jag ju lov. Shit så skönt :) blir att fara till stan nån dag och säkert att köra en hel del skoter också :)



ojoj, tyvärr går ditt liv bara mer och mer utför
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0