Kommer du alltid finnas vid min sida ? 26/2

Har just varit och sett trippelboll, älvsbyns gymnasium mot storumans gymnasium och vi vann ! inte dumt!
Just nu sitter jag i klassrummet och funderar på när vi börjar.
Torsdag idag och jag vet inte vad som kommer att hända ikväll, vett ingenting speciellt. Jonte ska skruva i skotern så jag får ta och klura ut någonting som jag kan göra. Kanske far och hälsar på någon, ja vi får se :)
Och imorgon är det fredag vilket betyder att helgen börjar då. Ska nog gå och se bio ifall att det går någon och på lördag ska vi vara barnvakt till Lisa och Martin. Blir nog hyffsat kul. I alla fall för mig som tycker så himla mycke om barn. Det är nog bland de bästa jag vet :) att få ta hand som småbarn!

Kanske är jag konstig, kanske är jag för rädd för verkligheten.
Jag vill nog inte riktigt öppna ögonen och se sanningen.
Jag kisar nog bara för att se litegrann och då ser jag bara de värsta.
Jag är så rädd att förlora det bästa jag har, min älskling och min bästa vän.
De skulle vara mitt livs mardröm.
Vänner har kommit och vänner har gått,
Men dom har aldrig betytt i likhet med så mycket som de du betyder för mig.
Du är och har alltid varit ljuset på alla mina dagar. Vi har aldrig bråkar eller varit ovänner.
Jag har aldrig ens varit irriterad på dig. Du är precis en sån vän som jag vill ha livet ut.
Och jag hoppas att jag alltid kommer att ha kvar dig vid min sida!




Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 Jag Lämnar Dig Aldrig !

2009-02-26 @ 15:31:46
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0