Kaos där uppe! 22/2

Jaha. nu är det söndag och det händer inte mycket alls i min lilla värld. Jonte är ute och kör skoter och jag sitter här inne och gör inte mycket alls. Har länge tänkt att städa men tankarna är ute och flyger så mycket så jag får ingen ro till att göra någonting.

Mitt liv är helt upp och nervänt nu känns de som. Har inget svar till varför riktigt, det är nog på grund av en massa olika anledningar. Varje dag ställs jag inför nya utmaningar och nya gåtor som jag gång på gång försöker lösa och finna ett svar på. Men det är inte alltid det lyckas och då blir det totalt kaos uppe i min hjärna..

Kanske blir det att fara till Vidsel ikväll men det är inte säkert, beror på om Maria och Magnus piggnar till nå efter gårdagens party :) Annars är det inte mycket som sker. Sitter mest hemma och gör ingenting. Men igår var vi med Jim och Skeatz och körde skoter och grillade. Riktigt trevligt var det :)
Sen på sportlovet blir det kanske att fara till Skeatz stuga och vara där några dagar. Men de beror på om pengarna räcker till. För det är lite tjärvt om sånt för min käre pojkvän. Nåja :)

Och sen tänkte jag bara säga att jag INTE är med barn så att alla nu vet de och slipper vara oroliga och ödsla en massa tid om att snacka om de :) Då var ett problem ur världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0