Jävla idioter! 2/2

Ååh jag blir bara så jävla irriterad när jag tänker på hur dumma i huvudet dom som tände eld på skolan är!
Hur fan kan man ha så lite innanför pannbenet att man gör de?
Vad är det som fattas i deras liv ?
Om dom då skulle tända eld på deras eget, typ sig själva eller sina egna grejer.
Men att tända eld på en skola, hur jävla sjuk är man inte då.
Det förstör alla små barns framtid i skolan. Vart ska dom ta vägen nu.
Det är klart, nog kommer komunnen fixa någonstans att vara för dom. Men det kommer ju inte alls bli samma sak.
Dom har inga böcker kvar att jobba i, dom kommer inte ha samma resurser att kunna jobba med.
Och sen, vem kommer få betala för allt, jo vi som betalar skatt. Inte fan kommer domdär jävla idioterna göra det inte,
utan alla våra skattepengar kommer gå till att bygga upp en skola som förut fanns, istället för att gå till något nytt och roligt
som annars kunde ha blivit.
Jag blir bara så jävla förbannat.

Ja från det enda till det andra, nu prektiserar jag på badhuset, lite annars än med småbarnen på skolan.
Men jag måste då i alla fall säga att det var roligare med barnen, här sitter man i stort sett bara och dricker kaffe.
Visst, nog är det skönt att göra det, men det kan bli lite drygt också ..
Ikväll vet jag då inte vad som händer, säkert inte mycket alls . men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0