i.d bareMinerals! 23/2

Den 18/3 bär det av till Luleå med Johanna på Gårdings. Vi ska på i.d smink kurs :) Det kommer nog blir kul de, är en heldag, vi far från älvsbyn kl 8 och är hemma kring 6. Och betalt får vi också som en helt vanlig arbetsdag. Inte dumt inte. Tur att man har så bra arbetskompisar som tänker på en fastän att man inte jobbar så ofta nu när man går skola. Hehe.

Och imorgon blir det att vara barnvakt till Lisa och Martin men bara lite drygt en timma och samma på lördag, då ska jag också vara barnvakt åt dom :) Inte dumt, känns skönt att veta vad som kommer att hända ihelgen, även om det inte är något särskilt.

Och nu är det bara lite mer än en månad kvar tills min Jonte fyller 19, ja vad ska man ta och köpa till han måntro. Ja det blir att funderas på, hoppas bara att man kommer på något riktigt bra :) Jag har min aning, men är inte säker än. Får se om pengarna räcker till ..

Men nu ska jag ta och städa och göra lite läxa och sen kommer mitt hjärta hem! Jag saknar han faktiskt :)

Nåja, hejdå så länge ;>


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja de har ja , =)

2009-02-23 @ 22:33:19
URL: http://emeliilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0