Fet Tisdag! 24/2

Då var det ett år sen då sist det var fet tisdag och nu är det de igen.
Gott men en semla, men lunchen var väl inge vidare, bruna bönor, eller man fick faktiskt raggmunkar och det var bra men hur kan man komma på att laga bruna bönor som lunch till skolelever? hur många tror dom det är som tycker om det ? Inte många skulle jag tro..
Ikväll ska jag vara barnvakt som sagt åt Lisa och Martin :) Känns nästan lite kul för dom är så himla söta och glada !
Och sen så ska jag ju vara barnvakt till helgen också åt dom men då blir det från typ 4 till midnatt någon gång, min syrra och hennes kille ska på 30 års fest så det lär nog ta sin tid innan dom kommer hem.

Åh vad jag tycker att kläderna som jag beställt från H&M ska komma. Jag längtar, hoppas bara att dom passa åså :) Här kommer lite bilder av de jag beställde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0