Alla ♥-dag 14/2

Ja idag är det den 14 Februari vilket betyder att det är alla hjärtans dag :)
Har varit i Boden hela dagen med Jontes familj, Vi var hela nio stycken, Maria, Magnus, Emil, Johan, hans flickvän Isabelle, Emelie, hennes kompis Alexandra och så då Jag och Jonte :) Var först och badade på nordpolen sen hos en gammal kompis till magnus där vi drack lite kaffe och så, sen for vi på Chili Chili och åt Pizza :) Riktigt trevlig dag.
Och just nu sitter vi bara hemma och gör inte så mycket, och det var väl som själva tanken av denna kväll. Att inte göra så mycket, bara ta det lungt och mysa på :) Tänkte göra nå gott fika eller nå sen till när vi ska se nån film, om det nu går någon på TV vill säga.

Imorgon är det Söndag och då vet jag inte vad som händer. Säkerligen inte mycket alls, skulle inte förvåna mig om min käre pojkvän far och kör skoter. Och vad jag då hittar på, ja det återstår ju att se. Kanske ringer något samtal hit och dit och hör vad alla gör :)


Åh vad förbannad jag kan bli ibland på sånna som inte känner mig, eller inte varit med och hört allting. Och som sedan far och snackar en jävla massa skit om mig. Att jag bestämmer så mycket över Jonte och han får aldrig göra någonting. Men då kan jag ju berätta hur det ligger till. Jonte lovade mig att vara hemma med mig resten av veckan. Det var inte jag som tvingade han, utan han sa det själv för han tyckte själv att han varit borta mycket. Och sen när ni kommer och ska ha han till att skjutsa er hit och dit och han säger nej. Kom för fan då inte och säg att det är jag som är så sträng och bla bla bla och att han inte ska lyssna på mig utan han gör som fan han vill. Han gjorde valet själv och sa att han ville vara hemma med mig, det var HAN som lovade det, INTE jag. och sen så blir inte jag ofta sur på han när han far och är med sina kompisar. Men däremot blir jag det när ni ska ha med han på fjoritsfester eller om han som nu tillexempel har lovat mig att vara hemma och sen far han i alla fall och struntar i att han lovat. På grund av att ni tjatar på han så jävla mycket och då törs han inte säga nej tillslut för att han ofta är för snäll. Och detta enbart för att ni inte kan ta ett nej eller fatta att man måste kunna lyssna på andra människor.! ååh, ja jag blir bara så förbannad på folk som aldrig fattar nå! Alla ska bara leva efter deras krav och vilja...

Ha en bra alla ♥-dag allesammans.
Själv ska jag krypa ner framför tv nu tror jag med min älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0