Och vad händer nyår då ? 29/12

Idag har jag varit i Piteå och hälsat på min käre vän Sandra!
Vi har gått på stan och fyndat litegrann, dock ingenting på rea
som jag hittade men ..
Sen har vi bara suttit hemma hos dom, ätit lite skumtomtar,
druckit kaffe och surrat såklart! :)

Hoppas att J kommer hem snart, hans telefon är avstängd,
säkert slut ström, är bara att hoppas på att det inte hänt någonting.
Han trodde han skulle vara hemma kring 2 så vi får väl se ..

Nu är de snart nyår och vi vet fortfarande inte vad vi ska göra,
kanske blir en hemmakväll, jag vet inte..
Ingen som frågat oss om vi ska hitta på något så ja,
man vet inte vad det blir ...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe tack :)

2009-12-30 @ 10:36:45
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0