Lite TV och sånt! 30/12

Sitter här hemma och gör inte så mycket..
Jim och Micke är här och vi sitter och ser TV, morden i midsomer.
Har dock inte sett från början så jag fattar inte riktigt vad det handlar om..
men men ..

Imorgon ska vi äta godmiddag här hemma och sen vet jag då inte
vad som händer.. Inge Kåbban eller Krono för min del i alla fall.
Nåja, man kanske hittar någonting förhoppningsvis.

Men nu ska jag kanske se lite TV och vara lite social
så får vi väl se vad som händer :)

Hej så länge

Livet är inte på topp just nu

Kommentarer
Postat av: LINNEa

Då är det som för mig, blev varken Kåbban eller Krono. Typ första nyår som jag inte har nånting planerat :p Har ingen aning om vad jag ska göra :p

2009-12-30 @ 22:49:33
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0