Inte så aktiv de senaste dagarna! 7/12

Har inte skrivit nu på några dagar på grund av fullbokade dagar.
Fredag var en skön hemma kväll med älsklingen!
Såg Idol och bara tog det lungt.

Lördag var vi i Vidsel och firade Jontes Mamma Maria
som fyllde 40 år, eller egentligen fyllde hon år den 3:e :)
En trevlig kväll med supergoda tårtor, smörgåstårtor
och fika, sen souvas till middag, dock tycker jag inte om
renkött, det är någonting med smaken. Men jag var då
ändå så mätt, så mig gick det ingen nöd på..

Igår, söndag, for jag Emil och Maria till Storforsen på marknad,
jag köpte ingenting men det var kul att gå och titta lite..
Sen på kvällen for jag och såg luftslottet som sprängdes
med mamma! Trevligt och skönt att få göra någonting
själv med henne. Och särskilt nu på senare tid, vi har fått så mycket
bättre kontakt :)

Nu ska jag, kanske försöka sova, eller vänta tills min J kommer hem!
Nåja, godnatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0