Hemsk mardröm! 3/12

Inatt har jag inte sovit gott, vilket jag förstod redan igårkväll
att jag inte skulle göra.. Detta på grund av Efterlyst
och alla de våldtäcker som det pratades om.
Jag drömde att jag och Kristin var i Stockholm
och bodde hos vilt främmande folk.
Jag var påväg till köket i lägenheten när en utlänning (turk)
i 40 års ålder kommer och sliter av mig kläderna för att
våldta mig.
Jag skriker på Kristin och hon kommer, efter henne kommer
Göran Persson (ganska komiskt att han var med, haha)
som börjar ska våldta henne också.

Men länge hann det inte för då vaknade jag!
Tur att mig älskling hade kommit hem så han kunde hålla om mig!
Jag hatar mardrömmar!!!

Nu är jag på skolan, har Svenska och efter det idrott..
Känner inte för att idrotta idag, men men.. Jag får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0