Hemma från jobbet! :) 20/12

Hemma från jobbet då. Dock är J inte hemma,
han är i Boden och ska köpa en motorvärmare
som verkligen kan behövas i dessa tider :)

Har varit ganska lungt på byn idag, inte så mycket folk,
men det har nog och göra med att det är söndag.
Imorgon blir det nog mer folk och mest gissar jag att
det kommer vara på onsdag, dagen före julafton
när alla ska skynda sig och handla klart alla julklappar
som dom ännu inte gjort !

Själv är jag inte heller klar, har inte köpt någonting
till Sandra, Emelie eller Pappa än.
Men jag har mina aningar om vad jag ska köpa så :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

den bilden var väl fin =)

2009-12-20 @ 20:10:17
URL: http://jennysdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0