Sprayfärg, blodpudding och dagis! 19/8

Vaknade halv 7 imorse ungefär och kunde sen inte somna om.
Så jag la mig och såg på nå serier och sen klev jag upp,
stekte lite blodpudding och efter de börja jag med min skrivbord,
som jag så länge har tänkt göra men det har aldrig blivit.
Så nu är det målat och klart, hoppas bara det blir bra och att färgen
kanske håller lite bättre än den förra i och med att det inte går att slipa
ner ytan när det är laminat, så de är lite svårt att få färgen att fästa..
Men vi får väl se hur de blir, hoppas på de bästa!

Snart ska jag börja bege mig mot åsen, ska hämta Lisa och Martin!
Men de är ett litet tag kvar så jag får nog lugna mig lite :)
Ikväll får jag se vad som händer, känner för att ta det lungt..
Men ringer någon så är de ju svårt att säga nej, för det lockar ju som lite
att vara med nån kompis :) Nåja..

Har tänkt beställa lite kort och sätta in i fotoalbum, har köpt en massa blommor
som jag ska sätta in sen, sånahär Scrapbooking mulberry blommor :)
Skitsnygga om du frågar mig ;)


Kommentarer
Postat av: L i n n e a

Vacker bild :)

2009-08-21 @ 00:01:44
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0