Shopping dag i Luleå, sen städning på hemmaplan! 11/8

Idag blev det en heldag med mamma i Luleå stan :)
Hittade ganska mycket och är himla nöjd med det jag hittade.
Bland annat tre par skor :) ett par rosa ett par svarta och ett par vita!
Jag älskar dom rosa, de är shock rosa ballerinaskor,
undra bara vad jag ska ha dom till,
passar ju inte riktigt till vad som helst...

Sen blev det storheden och där lite mer seriösa grejer, så som pärmar,
tandkräm, tvål och lite sånt som man behöver i sin vardag!

Vi åt luchbuffé på Ban Thai eller vad de nu heter,
himla vad gott de var, har aldrig ätit riktigt thaimat :)

Sen ikväll har jag städat och nu blev jag kvar, har håll på hela jävla kvällen.
Damsugit och skurat rummet + toan, sen städat garderoben,
sorterat mina papper i den nya pärmen, rensa i socklådan,
rensat ur lite gamla, för små och fula kläder och sen blev det
att skura ur hela toaletten, handfatet själva toastolen, skåparna,
ja allt helt enkelt :) Men fint blev de, och kommer väl vara de,
i alla fall i några dagar till ! Haha.

Men nu ska jag se lite Segemyhr och somna för att invänta
morgondagens bravader! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0