Semestertider! 9/8

Yes yes yes, inget jobb imorgon. Äntligen har man semester :)
Känns på något sätt tråkigt men samtidigt jävligt skönt.
Hoppas nu bara att de fortsätter att vara bra väder,
men dock så ser det inte så ut. Det åskar och blixtrar utanför huset
så nu fattas bara regnet!

Ikväll har vi ätit middag hos min syster Monica, grillad kyckling ris
och en massa lite konstiga men supergoda tillbehör :)
Sen slingade jag hennes hår och när det var klart for jag och hon ut och paddla
lite kajak, shit så skönt de var men jobbigt,
känns att man inte har den rätta tekniken än...

Igår jobbade jag till ett (min sista dag! ) och efter jobbet blev det att fara upp till Nystrand
där vi lämnat några gummibåtar vid älven. Dock hade min blåst bort såklart
men Per, Emelies och Jontes var kvar. Som tur var hade Anton med sig en
så då fick jag ta den. De var Jag Anton, Jonte och Linn till en början
och efter en timma eller nå så kom de en massa mer folk som hade
paddlat ikapp oss..
Nåja, färden gick bra men dock var det hål i min båt, inget stort
med tanke på att jag tog mig långt innan jag var tvungen pumpa.
Så jag och Anton klev iland på en sandstrandsö,
där blev de så att vi badade litegrann också, grymt skönt :)
Men lite kallt sen när man hade de blöta jeans shortsen på sig i båten.
Båtturen gick i alla fall bra och ingen drunknade :)

Men nu ska jag ta och sova eller något sånt, kanske skriver mer imorgon
såvida det inte är bra väder, för då lär jag vara ute och sola :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0