Måndag och jobb, bara 5 dagar kvar! 2/8

Idag har man jobbat och ingenting särsklit hände där..
Sen efter jobbet blev de middag och sen ut på byn,
jag for till Sandra en sväng medan Jonte for till Micke.
Där satt jag och surrade med henne om lite allt möjligt.

Efter ett tag kom Jonte och hämta mig och vi for till Micke,
där blev det att tona hans bil, en ruta som jag gjorde blev riktigt bra
för att vara jag :) haha
Men bakrutan som jag och Micke gjorde blev inge vidare, så jag
gav upp efter ett tag. Haha

Igår var de soligt och fint väder så vi for till Sandudden där min syster monica
var med hennes famlilj, riktigt trevligt, sen blev det att äta middag hos dom!

Så här kommer de nå bilder från gårdagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0