Lunch! 31/8

Då sitter man på skolan, har engelska och har precis gjort klart min uppgift.
Vi skulle översätta några ord och såklart så hade man väl 50% fel...
Men det går väl så när man inte lägre får gå på spec.

Snart har vi lunch och jag är så himla hungrig, köttbullar, mackaroner och brunsås,
snacka om god mat! Och så är jag ju vrålhungrig, blir bra med lite mat i magen!

Igår klippte jag Sandra hår och jag tyckte att hon blev himla fin,
kanske för att det var jag som klippte henne ? haha nä,
nu skojja jag bara..
Men det blev mycket hår som låg på glovet, typ 3 gånger så mycket som
jag har på mitt huvud. De klippte jag bort från henne, och hon har ändå
kvar mer hår än mig :) Men de blev fint, dock så tordes jag inte klippa luggen,
tycker att de som är den som avgör hur man ser ut och då vill man ju inte misslyckas;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blev också super nöjd och de är väl de som räknas ;p Du ska få en liten present nästa gång vi träffas som tack =)

2009-08-31 @ 11:42:11
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha jag har redan köpt den så de finns ingen återvändå =P Men du kan vara lugn de är ingenting dyrt =)

2009-08-31 @ 14:29:56
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0