Ingen bloggmänniska längre! 30/8

Har blivit dålig på skriva blogg, ingen fantasi längre.

Ja, igår blev de Boden då.. Jag, Jonte, Micke, Jim och Anton..
Ganska trevligt, dock så blev jag lite väl trött och sov väl
halva tiden där och ytterligare när jag kom hem..

Idag är jag inte riktigt i toppform, men de funkar i.a.f.
Ska snart fara och käka nå mat, borde egentligen vara vrålhungrig,
åt bara en sallad igår till lunch :)

Senare idag blir det nog att vara med Sandra, ska nog tunna ut hennes hår
och kanske nå mer roligt, ja vi får se helt enkelt..
Hade tänkt överraska henne med att klippa axellångt och
färga de knallrött eller nå sånt.. Nä nu skojjade jag bara.
Men det hade nog blivit kul att se hennes min när jag gjort de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0