Broarna runt på en minut ? 10/8

Känner mig lite trött, somnade ju som sagt inte så tidigt igårkväll..
Och vaknade kring 10 idag och jag hade gärna kunnat sova längre,
om de inte varit för att jag skulle hjälpa pappa att bära in den nya kyl&frysen.
Våran gamla pajjade så det blev att köpa en ny..

Idag vet jag inte alls vad som händer, men jag har tänkt ta mig i kragen
och cykla lite, blir nog broarna runt idag :)
Var himla bra väder för de också, måste bara hitta nån MP3 annars
är de så tråkigt att cykla!

Egentligen så skulle jag borda röjja lite på skrivbordet så att jag kan
börja måla det någon himla gång, som de är nu så ligger bara färgen
på golvet och min skrivbord står där lika stökigt som alltid annars!
Men det kommer väl en dag när jag börjar med det också,
en tråkigt och regnig dag som denhär...

Men nu ska jag göra lite grejs och sen ska jag sätta mig på cykeln
och cykla iväg nån mil för att sen återvända hem till denhär lilla,
lite tråkiga byn!

Hej så länge! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hör av dig ikväll om du vill hitta på nå =)

2009-08-10 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0