Vem blir inte trött av palt? 8/4

Har inte blivit att jag skrivit någonting idag eller ikväll.
Men var först på skolan och där orkade jag inte sitta vid datorn,
hade ändå bara två lektioner. Sen var det TP och den tyckte jag var himla
bra fakitkst, men det syns vilka som passar bättre som skådisar :)
Fick mig några goda skratt här och var och det är ju bara ett +.
För vem vill se en teater där man inte får skratta, där man bara sitter tyst,
och kanske inte heller fattar någonting ?
Har du sett årets TP och vad tyckte du om den ? :)

När jag kom hem blev det att färga mitt hår, igen . . .
Men denhär gången får det fan duga, orkar inte färga håret nå mer!
Sen till middag blev det palt, och som vanligt när man ätit det
så blir då jag i alla fall hur trött som helst, och även mitt hjärta.
Så det slutade med att vi la oss i sängen och sov där vi har
sovit tills nu ... och skönt var det måste jag säga!

Men det blir nog en tidig kväll ikväll, ska nog lägga mig snart igen.
Ska ju jobba imorgon och då vill jag inte se så sliten ut.
Sen är det ju mycket skönare att jobba också om man inte är trött.
Så snart väntar kudden på mig, igen! :)

*För er som ringt mig ikväll, jag har inga pengar alls på min telefon,
så var det någonting du ville så får du prova ringa igen och hoppas
på att jag inte sover då också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0