Blev inga klappar, det blev slag! 29/4

Jaha, då var det onsdag och klockan är ungefär 11.
Har jobbat idag till halv 6, sen for jag hem och åt.
Efter de kom Jontes mamma och lillebror Emil hit.
Jag följde med dom och handlade så att jag och Jonte ska ha
nå mat ihelgen. Sen for vi och tittade på våra får,
Emil var gode fascinerad av alla små lamm, får och baggar.
Och när han skulle klappa dom så blev det mer att han slog dom :)
haha!

Sen ikväll så har vi varit ute och kört lite bil, Joel har också åkt med oss!
Blev några raggar, surrade med Jim ett tag och sen bar det av hemåt :)
Så nu är vi hemma och jag ska fortast möjligt försöka lägga mig och sova.
Ska ju upp och jobba imorgon igen. Men imorgon blir det bara att jobba till 3,
sen bjuder Anna på lunch också, blir nog något gott från Centrum,
brukar då bli det :)

Imorgonkväll blir det att vara hos Sandra och Niklas och grilla och sånt med dom :)
Om jag inte fattat fel så skulle John, Hanna och Mattias tror jag han heter,
också komma dit. Blir nog en trevlig kvälls kulle jag tro.

Annars blir det att tillbringa hela helgen i Vidsel tror jag, kanske blir att fara
på crusingen också på lördag, men vi vet inte än :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0