Hamnade först i utkastet! 24/4

Glömde publicera detta inlägg så de har fått ligga och vänta ett tag :)
Men nu kom de upp ;)

Fredagkväll och vi gör inte så mycke.
Mamma och pappa är ju som sagt i fjällen så det blev att
laga middag själv idag och nog gick det bra, blev kyckling i ugn och pommes.
Och gott var det :) Har hunnit vara upp till växthuset och slagit på värmen
så att inte mammas blommor dör.
Vi funderar på att fara ut på byn en sväng, men jag antar att det inte
är nå folk ute ? Brukar då inte vara det i alla fall ..
Kanske i bästa fall nå fyllesvin.

På tal om ingenting så är jag himla sugen på att klippa mig,
sen så måste jag bara få lite ork så ska jag slinga håret också!
Får väl se hur de reslutatet blir, men förhoppningsvis bra.

Imorgon är det lördag och det innebär jobb för min del.
Käns skönt, kliva upp tidigt på morgonen och så få jobba :)
Tycker som om mitt jobb, men dock inte ibland när sura och tjatiga
gamlingar kommer in. Men för det mesta är alla trevliga och glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0