Om jag inte minns helt galet :) 27/4

Måndag då och ny vecka!
Har skrivit engelskaprov idag och jag tror faktiskt att det gick riktigt bra :)
Sen så har jag haft lite andra lektioner också ...
Bland annat, vård och omsorg!
Sen for jag på Gårdings och köpte lite presenter till min pappa
för han fyller år idag, precis som Lovisa. Om jag inte minns helt galet :)
Och så for jag till min bror på sportringen för att lämna in min cykel,
den gick nämligen sönder när jag skjutsade Johanna på pakethållaren
och råkade köra ner i en grop.
Fick höra då att man inte ska skjutsa för att hjulet då kan bli vint.

Och jajjamän, min lön kom idag, inte dåligt alls.
Sen så kommer ju studiebidraget också på 3 dagar, ännu bättre :)

Nu är jag hemma och har ätit lite tårta och en massa fika :)
Just nu så har jag fulla sängen av småbarn, 5 stycken,
dom ligger och ser på Emil i Lönneberga.

Imorgon är det skola igen, sista skoldagen för denhär veckan :)
Sen är man ledig, eller det blir så att jag ska jobba då,
onsdag, torsdag, men inte gör det mig nå :)
Känns bara kul att få jobba lite och tjäna några kronor :)

Sen på kvällen blir det nog så att vi ska fara till Idah och se film :)
Tror att Elina och Robin också skulle komma.
Det blir nog roligt de :)

- Ingen början utan slut! Jag ger inte upp

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Jag täntke bara säga att jag städade min lägenhet idag och såg att du har dina singstar skivor här om du saknar dom, om jag har vägarna förbi kan jag lämna dom hos dig..

2009-04-27 @ 19:39:33
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

Jodå det stämmer. 18 bast är man nu! :)

2009-04-28 @ 19:34:40
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0